péntek, szeptember 12, 2008

Eltelt a második sulihét is - most miért vagytok ezután se jelen?

Helló! Most, miután ma már a második sulihét is lement, szeretnék mindenkit megkérdezni: vajon miért nem aktív senki sem se itt, se a fórumon? Pedig most már nem érvényes az a kifogás, hogy "nyár van, pihenünk, most nem foglalkozunk ezzel"! Tessék szépen visszajönni Csigabori, Ingyenkorrep s többiek, mert ez így nem mehet tovább, mert már mindenki kapott legalább valamiből is leckét, és jó lenne, ha most már ezzel is törődnétek!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a helyzet, hogy sztem behalt ez az ingyenkorrepes dolog, amit én is nagyon sajnálok.
Túl szép volt, hogy igaz lehessen...

Slayer Gothpaladin írta...

...de legalább felelnének...de nem...ha végleg vége, miért nem lett bezárva az oldal?

aakosSKA írta...

most szombaton már lesz korrep, gyere

Slayer Gothpaladin írta...

Már megint hazudtál, a telefonod nem vetted fel, hát irgumburgum most már! Nem szégyelled magad?! Még Gergőt is kérdeztem, hogy mi van veled OTT, a Sirályban délelőtt! Hol voltál, te hamis dolgokat ígérgető szervező???

aakosSKA írta...

noss, elnézést, elnéztem a naptárat, asszem jövő héten lesz az első vagy azután, ki tudja. ott voltál a Sirályban? Én idén még nem voltam, pedig csuda jó hely, no mindegy, telefonom ellopták annó hajdan nyár végén, úgyhogy marad az internet, úgyhogy bocsi, idővel én is feltűnök valahol valamikor, addig is jó iskolába járást, annak, akinek ez megadatik, kinek meg más adatik, annak azt - - -

Slayer Gothpaladin írta...

Én? Még szép, hogy ott voltam! Amikor odaértem, éppen akkor nyitott ki a kávézó aznap, és én onnét beszéltem Gergővel! Kérdezd csak őt meg, és ha telcsid nincs, legalább itt és a fórumon legyél aktívabb!

aakosSKA írta...

jó, aktív leszek
mit is kell csinálni?

Névtelen írta...

Én pl követelem, hogy fordítsad le a ószláv nyelvezetű kedvenc nótáidat, mert így nem ér...tjük!:-)

Slayer Gothpaladin írta...

Anny erre céloz: Jozin z Bazin EZT ideje lenne lefordítanod, és arra a blogra felraknod az elkészült magyarítását, mert már van néhány hete-hónapja, hogy azt írtad: "Elkészítettem a magyarítást is, majd mellékelem" - úgyhogy most már meg kéne tenned!

Slayer Gothpaladin írta...

Na végre, fenn van, jól van, egy problémával kevesebb!