kedd, május 27, 2008

Miért nincs sirály? Már két hete

20 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Egyetértek...de inkább már 3 hete, mert akkor is csak Bori volt ott... Ingyenkorrep Ákos, te miért lógsz mostanában??? És Fruzsit is szívesen látnánk...

csigabori írta...

Hajajj. Az a baj, hogy én most hétvégén iskolában leszek, nem tudok menni megint. Remélem, többiek, ti tudtok!

aakosSKA írta...

hú, nekem valami nagy árhullám söpör éppen végig az életemen, de ha bekövetkezik az apály, akkor megyek, azt mondják, az élet szörfözés, vagy mi is, jól kell tudni szörfözni, de én úszni sem tudok, úgyhogy próbálok felzárkózni... jól van, mindezek ellenére a következőre elmegyek.

Slayer Gothpaladin írta...

Szörfözni az interneten kell! :))) És a többiek meg hol vannak ?????????????????????????????????????
És azért én is szívesen írnék ide, ha kiküldene vki 1 meghívót a Hotmail-es címemre (Gothpaladinus@Hotmail.com), mert azért én is fontos "alkotóeleme" vagyok az Ingyenkorrep közösségnek Dávidhoz hasonlóan...

Névtelen írta...

Holnap akar vk matekból okosodni, mert most tudok menni?
hmhmhm:)

Névtelen írta...

Hát... jó lett volna! Marci és Nonó ott voltak szombaton, úgy látszik elkéstek, fél 12-re értek a Sirályba, nem volt senki...:-(((
Éva

Slayer Gothpaladin írta...

Számomra ezek után már az Ingyenkorrep már csak álom, édes álom...meg blog. De úgy tűnik, nekem még mindig NEM jött meghívó. DE MIÉRT??? Ha meg küldtetek a Hotmail-es címere, kérlek, küldjétek ki újra, mert megsemmisült az összes e-mailem ott...lehet, h föltörték :'(((

Slayer Gothpaladin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
csigabori írta...

Kedves SG, légy türelemmel! Lehet, hogy most kis ideig mi is inkább nyaralunk, leginkább a fórumot nézzük (több körlevél is körberepült erről). Szóval a szeptemberi viszonlátásig élvezd a nyarat!

Anny írta...

Kedves Bori, szép nyarat, jó nyaralást Neked és mindenkinek!

SG leginkább azért méltatlankodik, mert nem kap IDE személyes meghívót, pedig állandóan ezt kéri!!!

Légy oly jó Ákos, dobd már meg vele:
gothpaladinus@hotmail.com
üdv,
Éva

aakosSKA írta...

Tényleg, nyárra szünetel a dolog, azért nem írok én sem. Ha valami közösségi dolog van, inkább iwiw üzenőfalon írjunk, szokunk menni focizni Margitszigetre, alakul ez-az, majd oda írok. Blog+fórum+minden szerintem sok együtt.
szasztok
Ákos

Slayer Gothpaladin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

SG higgadj le, ha lehet! Ez egy szabad szerveződés, és szervezési zűrök ilyenkor óhatatlanul előfordulnak. Ezeket meg lehet beszélni, de majd csak szeptemberben most már. Dühös kirohanásokkal nem lehet semmit elérni, felelősségre vonni pedig nincs joga itt senkinek!

Slayer Gothpaladin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Slayer Gothpaladin írta...

Na végre, ideje volt! Már azt hittem, sose történik meg! :-/ x-D

Névtelen írta...

nem tudom, kábé 2 hete megpróbáltam beküldeni ide egy megjegyzést, de nem jött össze. mindegy, küldtem meghívót, az a lényeg

Slayer Gothpaladin írta...

Most már inkább írjunk valami újat! És pl. Bori téged szeretettel beraknálak a saját blogomba is, csak add + az í-mél címed! Már Ákos is ott van, 3-4 bejegyzéssel a háta mögött, még te viszont hiányzol! _És mindenki jöjjön el a Netidők 13. szülinapi bulijára, aki tud és szeretne jönni!_

Slayer Gothpaladin írta...

Miért nem jött senki sem a bulira??? :-(((

aakosSKA írta...

én speciel azért mert fogalmam sincs mi az a netidők, és úgy sejtem, nem ismerek ott senkit. vagy ez a te vállalkozásod?

Slayer Gothpaladin írta...

Legalább egyből megismerhetted volna egy nagy találkozón, és onnantól kezdve biztosan egyből jött volna a netrádió ötlete...