szombat, november 22, 2008

TŰZ VAN! XDXD

Hát ilyen még nem volt a Sirályban, amit ma láttam...lássuk, mi volt a nap alatt...

1.: A Galérián most "Légy önkéntes Afrikában" című előadás indult 11:00-tól, így a korrep ezen a napon a földszinten zajlott. Mint azt már írtam, nára lett tervezve az első igazi kísérleti adás, azonban ma csak én, Gábor és Gergő voltunk benn, ráadásul Gábor igen korán elhúzott, így ez ezen a héten elmaradt.

2.: Azért írtam a címnek "TŰZ VAN"-t, mivelhogy most a bejegyzés írása előtt vagy negyedórával hirtelen itt a hosszabbítóban egy kisebb elektromos tűz keletkezett, és durrant egy nagyot...még szerencse, hogy nagyobb "parádé+ nem történt emiatt, csak 1 percig tartott a "móka"...

3.: ÁkosSKA, Csigabori, Fruzsi és az idős matektanár pedig hiányoztak, pedig az utóbbi meg is ígérte Gábornak hogy 10:15 körül jönne, de azóta sem jött! ÁkosSKA pedig jó lett volna, hogy legalább a korrep alatt ír nekem e-mailt, hogy miért nem jött, de nem...ejnye-bejnye, ÁkosSKA!

2 megjegyzés:

aakosSKA írta...

já, no igen
mi is történt velem?
elaludtam vagy vmi hasonló
jövő héttől azonban indul a rádióadó hatalmas elánnal
a nyugdíjas matektanár és továbbá az egyetemista csajszi se jött, úgyhogy nincs is lelkiismeretfurdalásom
nojó
wszystkiego najlepszego i pelnień życzeń nowego roku..

Slayer Gothpaladin írta...

Na ja, ideje lesz!